B2B, B2C,...
E-shop je webová aplikace používaná jako jeden z komunikačních kanálů prodejce pro nabízení jeho produktů a služeb. E-shopy mohou v prostředí internetu existovat jak pro podporu obchodu typu B2B (business-to-business, česky „obchodník k obchodníkovi“) tak B2C (business-to-consumer, česky „obchodník k zákazníkovi“). Jedná se de facto o podmnožinu elektronického obchodování.
Stále více „konzumentů“ nakupuje své produkty online. Je to rychlé a ve většině případů lze při nákupu ušetřit. Pro obchodníka odpadnou náklady za kamenný obchod a za personál. Kamenný obchod má sice své výhody, ale i v případě, kdy jej provozujete, je e-shop významným doplňkem a rozšířením služeb pro Vaše zákazníky. Provozování e-shopu vám, coby obchodníkovi, obrovským způsobem rozšíří rozsah na trhu, jelikož jen malé množství potencionálních zákazníků dojde fyzicky do Vaší prodejny. Na internetu jsou všechny cesty stejně daleko...
Je třeba určit rozsah Vašeho e-shopu. To znamená, kolik produktů bude obsahovat, jakým způsobem se e-shop bude obsluhovat a jaké funkce by měl obsahovat.
Cena záleží na složitosti provedení a obsahu daného e-shopu. Ceny začínají na 35.000,- Kč + měsíční výdaje za provoz.