I když se může zdát, že tištěné materiály jsou díky internetu na ústupu, stále převážná většina firem sází na tento druh propagace. Ať už se jedná o katalogy, brožury či letáky, tato forma propagace je hlavně při osobních návštěvách u potencionálního zákazníka základem, jak propagovat Vaši společnost a Vaše produkty/služby. Pokud volíte tento druh reklamy, je důležité, aby všechny Vaše tištěné materiály měly jednotný vizuální styl (CID). Jinými slovy, aby design Vašich webových stránek a Vaše tištěné materiály (patří sem i např. vizitky) spolu vizuálně ladily, zachovávaly stejné barvy, styl a zároveň vyjádřily, čím se Vaše firma zabývá a kdo jste. V rámci designu jsme schopni pomoci nejen s vizuální stránkou, ale i s obsahem. Pomůžeme Vám i s návrhem loga Vaší společnosti.
Pokud máte obchodní zástupce nebo chcete uskutečnit marketingovou kampaň, je nezbytné mít údaje o Vaší firmě a Vašem produktu v tištěné podobě. To stejné platí, pokud se chcete zúčastnit výstavy. Kvalitní tištěný katalog je stále něco, co si Váš klient vezme do ruky a prohlédnutím stráví určitý čas. Pokud je katalog vizuálně atraktivní a hlavně přehledně koncipovaný, zvyšuje podstatně šanci na úspěšný obchod.
V první řadě zvážit, co chcete přenechat profesionálům a kolik toho chcete ponechat na vlastní vizi. Každý člověk je individuální, někdo je více kreativní a chce se více zapojit do procesu tvorby vlastní image. Někdo, ať už z jakéhokoliv důvodu, preferuje určité písmo nebo určitou barvu. Při kreativním procesu, je však vždy třeba mít na mysli vlastní cíl, a to je to, že materiály se vytvářejí za konkrétním účelem, a ten by se rozhodně neměl v zápalu tvorby opomenout!
Zde cenu není možné stanovit paušálem. Je tu tolik faktorů jako například papír, forma tisků, počet kusů, počet stran atd. Nejlépe je stanovit přibližný rozpočet a sdělit očekávání.