Sjednáme za Vás obchodní schůzky pro Vaše obchodní zástupce, aby se mohli soustředit na svoji hlavní činnost, akvizice. Dle Vámi zvoleného segmentu obvoláme potencionální zákazníky. Jednotlivé schůzky rovnou naplánujeme i s časovými rezervami na přejezdy. Domluvené schůzky jsme schopni zapsat přímo do kalendáře Vašich obchodních zástupců a výrazným způsobem jim takto ušetřit čas v kanceláři a současně tak zefektivnit i jejich práci v terénu. Pokud využíváte vlastní CRM nabízíme Vám možnost přímého zápisu podle Vašich představ.
Velká část obchodních zástupců nemá tuto činnost v oblibě. I když svou práci odvádějí dobře, stojí je, potažmo Vaši společnost, veškerá práce s vyhledáváním, kontaktováním, a místním i časovým plánováním schůzek, drahocenný čas, který můžou trávit v terénu. Více schůzek vede k více zakázkám a to uspokojí jak OZ tak i Vaši společnost.
Předpoklad je, že máte obchodní zástupce, kterým můžeme sjednat schůzky. Je třeba stanovit, kdo je cílovou skupinou pro oslovení. Dále je třeba sestavit databáze firem, které máme oslovit. Pokud nemáte vlastní, jsme schopni pro Vás připravit seznam dle Vašich kritérií. Více k tomu na Tvorba a zpracování databáze.
Ceny se liší podle destinace a složitosti zadání. Ceny začínají od 1000,- Kč za hod.