PPC, SEO, konverze.
Jak už sám název napovídá, jde o specifický druh „online“ marketingu zaměřený na výkon. Mezi hlavní nástroje patří PPC, SEO optimalizace, bannerové kampaně, remarketing/retargeting a další. Předmětem vyhodnocování jsou např. webové stránky, eshop. Zde se měří jednotlivé konverze jako je např. návštěvnost stránek, vyplnění formuláře, uskutečnění nákupu atd..
Vše souvisí s výkonem nebo-li efektivitou. Jedná se o měřitelný užitek, který Vám tato služba přináší. V tom zároveň spočívá největší výhoda tohoto druhu cílení na zákazníka, jelikož výsledek služby se dá přesně statisticky vyhodnotit – změřit a uživatel služby si díky tomuto nástroji jednoduše spočítá návratnost investice.
Ujasnit si, o kterou ze služeb byste měli zájem či si nechat poradit od nás, s čím by ve Vašem konkrétním případě bylo nejvhodnější začít.
Cena je závislá od zvolené služby, ceny začínají od 5000,- Kč.